Dostava robe
NATRAG

Informacije o dostavi kupljene robe:



Isporuka roba

Sva roba se dostavlja kurirskim (prijevozničkim) službama na kućnu adresu. Ukoliko niste kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s obavijesti o neuspjeloj isporuci ili će Vas telefonski kontaktirati.


Koliki je trošak dostave?

Za proizvode do 5kg je 19,90 a za teže proizvode 39,00 kn ( npr. gume, felge itd.)

Trošak dostave piše desno od proizvoda.



Preuzimanje robe u trgovinama Molydon

Sve vrste roba je moguće kupiti online a preuzeti u Molydon poslovnicama.


Gubitak ili oštećenje pošiljke

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo sa novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda.


Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Rok dostave

Uz većinu proizvoda naznačen je rok isporuke u opisu samog artikla, ukoliko ne piše znači da je roba odmah spremna za isporuku. Standardni rok dostave je 3 do 5 dana. Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema posebnim uvjetima dostave.

Nudimo i mogućnost hitne dostave Molydon Express24 koja unutar 24h dostavlja robu na Vašu adresu. Ona vrijedi za artikle dostupne na lageru, i molimo da nas kontaktirate na mail webshop@molydon.hr kako biste provjerili mogućnost hitne isporuke unutar 24 sata. Cijena takve hitne dostave je 80,00 kuna.

Primopredaja proizvoda

Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s podacima o neuspjeloj isporuci. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

SERVIS I ČIŠĆENJE KATALIZATORA

10

Jul

SERVIS I ČIŠĆENJE KATALIZATORA

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Čišćenje začepljenog katalizatoraZačepljen katalizator čest je problem kod automobila koji se pretežito koriste u gradsk.....
KAMEN OŠTETIO STAKLO?

10

May

KAMEN OŠTETIO STAKLO?

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Popravak auto stakala više nije problem. I nije skup. Nove tehnologije nam omogućavaju popravak stakla u vrlo kratkom vr.....
KAKO ODABRATI AUTO ŽARULJE?

5

May

KAKO ODABRATI AUTO ŽARULJE?

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Auto žarulje su često zanemareni dio automobila, iako spadaju u vrh sigurnosne opreme na autu. Obično se mijenjaju kada .....
LAKIRANJE I RAVNANJE FELGI

2

May

LAKIRANJE I RAVNANJE FELGI

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Popravak aluminijskih i čeličnih felgi (naplataka)Ravnanje alu felgi je jedna od popularnijih usluga Molydon servisa. Sv.....
ADAC TEST LJETNIH GUMA 2018

27

Feb

ADAC TEST LJETNIH GUMA 2018

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
ADAC test guma smatra se mjerodavnim testom guma koji prenosi svi portali i novine. Bez pitanja da li je ispravan ili ne.....
ZAŠTO KUPITI LED ŽARULJE?

9

Feb

ZAŠTO KUPITI LED ŽARULJE?

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Zašto se LED žarulje isplati ugraditi u auto? I da li je LED bolji od xenon svijetala?Traju koliko i autoDaju skoro dupl.....