Servis i prodaja DPF ( FAP) filtera
NATRAG


Specijalizirani smo servis za čišćenje DPF/FAP filtera za automobile, teretna vozila, radne strojeve i industriju. U zavisnosti od stupnja
onečišćenja koristimo nekoliko tehnika čišćenja kao što su kemijsko, softversko,  mehaničko, termičko ili pneumatsko čišćenje.


Najčešći uzroci začepljenja DPF i FAP filtera su:

  • vožnja  na kratkim relacijama 
  • neispravnost mjerača protoka zraka (MAF)
  • istrošenost motora, propuštanje ulja na karikama
  • neispravnost sustava recirkulacije ispušnih plinova - EGR ventila
  • neispravnost turbopunjača - propuštanje ulja

  • neispravnost brizgaljki goriva (common rail)


Detaljnije informacije i česta pitanja pročitajte klikom na DPF servis stranicu.


Cijena servisa i tehnika čišćenja se NE može odrediti bez spajanja vozila na dijagnostički uređaj. 


 Najave servisa na tel : 098 /298788

Automobili

Teretna vozila i bus-evi

Radni strojevi

Industrijski filteri

Za čišćenje DPF/FAP filtera automobila najčešće se koriste tri metode čišćenja,software-sko, kemijsko i termičko. Čišćenje pomoću specijalnog alata koristi se kod malo začepljenih filtera gdje automobil sam ne može pokrenuti regeneraciju. Kemijsko čišćenje se primjenjuje kod umjereno začepljenih filtera, traje do 5 sati i košta 886,00 kn. Termičko čišćenje se koristi kod jako onečišćenih filtera (mogu se očistiti i filteri koji ovlašteni servisi bacaju kao neispravne) a košta 1200,00 kn. Auto nije potrebno dovesti u servis, filtere preuzimamo na lokaciji gdje se auto nalazi a cijena preuzimanja i slanja filtera natrag je 80,00 kn.Čišćenje DPF filtera teretnih vozila je složen posao gdje koristimo uglavnom termičko/mehaničku obradu. Čistimo filtere koji imaju i više od 400000 km i dovodimo ih u stanje jednako novima za desetinu cijene novog filtera. Čišćenje obavljamo u najkraćem roku, filtere BESPLATNO preuzimamo i vraćamo nazad. Cijena čišćenja je 2380,00kn+PDV. Za flote i poduzeća sa više vozila nudimo dodatne pogodnosti. Molimo kontaktirajte nas na info@molydon.hrZbog specifičnih uvjeta rada, mala brzina i okretaji motora, DPF filteri radnih strojeva izloženi su potpuno drugačijem režimu rada. Takav način rada uzrokuje česta začepljenja koja izazivaju cijeli niz drugih kvarova na motoru. A cijena novog filtera je više nego paprena. Građevinska poduzeća su nas prepoznala kao poželjnog i jeftinog servisera njihove opreme. Imate problem? Kontaktirajte nas na info@molydon.hrVršimo i uslugu čišćenja industrijskih filtera čestica. Zbog specifičnosti materijala i namjene, svi poslovi se ugovaraju pojedinačno. Molimo kontaktirajte nas na info@molydon.hr



ČELIČNE FELGE-DA ili NE

7

Sep

ČELIČNE FELGE-DA ili NE

Admin
1 Pogledaj
1 Komentari(i)
Uvijek sugeriramo ugradnju zimskih guma na zaseban set felgi, razloga ima puno...od tehničkih do financijskih.Većina kli.....
ZAMJENA LANCA NA TDI MOTORIMA

29

Aug

ZAMJENA LANCA NA TDI MOTORIMA

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Lanac- boljka Audi diesel motoraAudi i VW veliki diesel motori ( 2.7 TDI | 3.0 TDI, 4.2 TDI ) najčešće nemaju problema s.....
MERCEDES-PROBLEM SA LANCEM

18

Aug

MERCEDES-PROBLEM SA LANCEM

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Čak i jedan od najpopularnijih i najdugovječnijih Mercedesovih motora OM 651 ima problema sa lancem i lančanikom. N.....
RACECHIP TUNING MODULI

17

Aug

RACECHIP TUNING MODULI

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Racechip je jedan od poznatijih brandova, proizvođača tuning modula. Vrlo agresivne marketinške kampanje na internetu uč.....
SERVIS OVJESA AUTOMOBILA

10

Aug

SERVIS OVJESA AUTOMOBILA

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Ovjes automobila, uz kočioni sistem, je najvažniji dio sigurnosti na cesti. Često naglašavamo našim klijentima da je isp.....
SERVIS I ČIŠĆENJE KATALIZATORA

10

Jul

SERVIS I ČIŠĆENJE KATALIZATORA

Admin
1 Pogledaj
0 Komentar
Čišćenje začepljenog katalizatoraZačepljen katalizator čest je problem kod automobila koji se pretežito koriste u gradsk.....