Servis i prodaja DPF ( FAP) filtera
NATRAG


Specijalizirani servis za čišćenje ( regeneraciju) DPF i FAP filtera za automobile, teretna vozila, radne strojeve i industriju. 


Koristimo nekoliko tehnika čišćenja kao što su kemijsko, softversko,  mehaničko, termičko ili pneumatsko čišćenje.


Najčešći uzroci začepljenja DPF i FAP filtera su:

  • vožnja  na kratkim relacijama 
  • neispravnost mjerača protoka zraka (MAF)
  • istrošenost motora, propuštanje ulja na karikama
  • neispravnost sustava recirkulacije ispušnih plinova - EGR ventila
  • neispravnost turbopunjača - propuštanje ulja

  • neispravnost brizgaljki goriva (common rail)

Koliko traje čišćenje?

Standardni servis traje 2 radna dana i ne može se ubrzati. 


Kako se mogu najaviti za servis DPF filtera? 

Najave servisa na tel : 098 /298788


Ne živim u Zagrebu, kako mogu očistiti DPF filter?

Nudimo uslugu prikupljanja i povrata filtera. Vaš mehaničar mora filter skinuti i montirati natrag.

Cijena prikupa i slanja je 80,00kn




Detaljnije informacije i česta pitanja pročitajte klikom na DPF servis stranicu.


Cijena servisa i tehnika čišćenja se NE može odrediti bez spajanja vozila na dijagnostički uređaj. 


 Najave servisa na tel : 098 /298788

Automobili

Teretna vozila i bus-evi

Radni strojevi

Industrijski filteri

Za čišćenje DPF/FAP filtera automobila najčešće se koriste tri metode čišćenja,software-sko, kemijsko i termičko. Čišćenje pomoću specijalnog alata koristi se kod malo začepljenih filtera gdje automobil sam ne može pokrenuti regeneraciju. Kemijsko čišćenje se primjenjuje kod umjereno začepljenih filtera, traje do 5 sati i košta 886,00 kn. Termičko čišćenje se koristi kod jako onečišćenih filtera (mogu se očistiti i filteri koji ovlašteni servisi bacaju kao neispravne) a košta 1200,00 kn. Auto nije potrebno dovesti u servis, filtere preuzimamo na lokaciji gdje se auto nalazi a cijena preuzimanja i slanja filtera natrag je 80,00 kn.Čišćenje DPF filtera teretnih vozila je složen posao gdje koristimo uglavnom termičko/mehaničku obradu. Čistimo filtere koji imaju i više od 400000 km i dovodimo ih u stanje jednako novima za desetinu cijene novog filtera. Čišćenje obavljamo u najkraćem roku, filtere BESPLATNO preuzimamo i vraćamo nazad. Cijena čišćenja je 2380,00kn+PDV. Za flote i poduzeća sa više vozila nudimo dodatne pogodnosti. Molimo kontaktirajte nas na info@molydon.hrZbog specifičnih uvjeta rada, mala brzina i okretaji motora, DPF filteri radnih strojeva izloženi su potpuno drugačijem režimu rada. Takav način rada uzrokuje česta začepljenja koja izazivaju cijeli niz drugih kvarova na motoru. A cijena novog filtera je više nego paprena. Građevinska poduzeća su nas prepoznala kao poželjnog i jeftinog servisera njihove opreme. Imate problem? Kontaktirajte nas na info@molydon.hrVršimo i uslugu čišćenja industrijskih filtera čestica. Zbog specifičnosti materijala i namjene, svi poslovi se ugovaraju pojedinačno. Molimo kontaktirajte nas na info@molydon.hr



ZAŠTO JE ZAMAŠNJAK SKUP?

ZAŠTO JE ZAMAŠNJAK SKUP?

Što je zamašnjak? Pojednostavljeno, zamašnjak je metalna ploča koja svojom masom stabilizira rad motora i čini ga m.....
10 RAZLOGA ZAŠTO SU AUTO WEBSHOPOVI BOLJI IZBOR

10 RAZLOGA ZAŠTO SU AUTO WEBSHOPOVI..

Iako online kupovina auto dijelova postoji već više od 20 godina, Hrvatsko tržište je i dalje oslonjeno na klasične trgo.....
KOLIKO KOŠTA SERVIS?

KOLIKO KOŠTA SERVIS?

Cijena servisa automobila je problem koji muči puno vozača i najčešće je pitanje u Molydon servisu.  Najčešća .....
KOJI AKUMULATOR?

KOJI AKUMULATOR?

Koji akumulator za...je jedno od najčešćih pitanja vezano uz akumulatore.  Izbor akumulatora je velik, tehnologija .....