SERVIS AUTOMATSKIH MJENJAČA
Automatski mjenjači su preskupi dio automobila da bi se zanemarivali. Problemi se automatskim mjenjačima se javljaju nakon 150000 km i to uglavnom zbog nedostatka servisa. Osim servisa, ponekad je dovoljno re-programirati mjenjač i auto će znatno promjenjiti ponašanje, potrošnju i odaziv.Automatski mjenjači od 2000 godine na dalje, a poglavito od proizvođača ZF koji se ugrađuje u većinu njemačkih automobila, imaju sposobnost ''učenja'' tj. prilagođavanja mjenjača stilu vožnje vlasnika. Ta sposobnost ima puno prednosti ali i mana. Kupili ste rabljeni auto i mjenjač Vam se čini nekako trom i spor? Moguće, prilagodio se stilu vožnje bivšeg vlasnika. Resetiranjem mjenjača pokrećemo novi ciklus učenja i rješavamo probleme poput trzaja, preranog prebacivanja brzina ili tromosti mjenjača. Naravno, preduvjet je da je mjenjač potpuno ispravan. A da bi mjenjač radio kako treba traži se samo redovito servisiranje. Iako košta do 2000 kn, to je mali trošak u odnosu na životni vijek auta. I radi se možda dva puta tokom životnog vijeka auta. Molydon servisi obavljaju servisiranje, čišćenje i reprogramiranje automatskih mjenjača za djelić cijene ovlaštenih servisa.
Najave servisa i ostale detalje pogledajte klikom na link IZMJENA ULJA U AUTOMATSKIM MJENJAČIMA
Leave your comment
Note: HTML is not translated!